DAMAK LOKANTASI

 

       Menüsü bu olan bir yerden yemek yemek ister miydiniz? Ben asla yemezdim.Taa ki, bu lokantanın sahibi olan amca bıkmadan usanmadan, işyerine her sabah bu kağıdı günün menüsü olarak bırakana kadar.Amcanın  her gün üşenmeden bırakmasına rağmen ben,ilk gördüğüm günden beri menüye önyargıyla yaklaşıp, ” Ayyy insan bi bilgisayarda yazar bari, Allah bilir yemekleri nasıl yapıyorlardır?” diyerek buruşturup atardım menüyü.

      Sonra günlerden bir gün bizim işyerinden arkadaşlar o lokantadan yemek söylediler.Ve memnun da kaldılar.Ertesi gün, biz de bir deneyelim dedik ve yedik yemekleri… Gerçekten de hiç fena değil, hatta güzeldi bile.Burdan ne çıkardım biliyor musunuz? Eğer o amca :”Ben bunlara her gün menüyü bırakıyorum, bunlar hiç bir gün sipariş vermiyor, bir daha boşuna bırakmayayım.” deseydi, biz hiç bir zaman amcanın lokantasından  yemek yemeyecektik.Ama o bıkmadan gayret etti ve sonunda müşteri kazanmış oldu.Burdan çıkan ders: istediğimiz işlerde hemen pes etmemeli ve umudu kaybetmemeliyiz.Sizin de yolunuz birgün MCenter’a düşerse Damak Lokantası’na uğramadan geçmeyin diyemiycem, okadar da abartmayalım:)

Bir Cevap Yazın

