Allah’ımmm Sofralara Bakınnnn!

Nişanlanmadan önce  yemek tarifleri araştırdığım dönemde keşfettim www.portakalagaci.com  ‘u.Yani 2 yıldan fazladır biliyorum bu siteyi.Sitenin sahibi olan Hatice Hanıma hayranlığımı buradan dile getirmek istiyorum.Bir insan bu kadar güzel yemekler hazırlayıp da üstüne bu kadar güzel sofra kurup, üstüne şahane bir fotoğraf çekip, altını da da günün hikayesiyle bu kadar mı güzel doldurabilir, takdir ediyorum kendisini.

Hazırladığı kahvaltı sofraları bile mükemmmel.Kahvaltı sofraları bile diyorum, çünkü insan (hafta içi özellikle ) bu kadar çeşit koyup, bu kadar sunuma dikkat ederek sofra hazırlamıyor ki (ben dahil).Tabakları koyup, yiyoruz çabucak ve uykuluyuz zaten kim uğraşır sofrayla ,düzenle, sunumla…Hatta çoğu zaman kahvaltı bile hazırlayamıyoruz işe geç kalmamak için.Hatice nasıl güzel kahvaltı sofraları hazırlıyor,nasıl güzel örtüleri, peçetelerinin herbiri bile ayrı bir  orjinal,kahvaltı  takımları çok şık, kısacası  herşeyi çok şeker.Zevkli bir hanımendi kendisi.Eşi çok şanslı bir insan olmalı.Çünkü her öğün böyle sofralarda yemek yemek insanın ömrünü uzatır valla 🙂 Özellikle  de böyle bir kahvaltıyla işe gitmek..Ohhhh düşüncesi bile insana mutluluk veriyor.Bigün de biri bana hazırlasa ya, pek şahane olur 🙂

Bir Cevap Yazın

