DaR ZamanlaR

                                     

       Atalarımız ne demiş: “Kul sıkışmadıkça Hızır yetişmezmiş.” yada “İş işin arasından çıkar.” Gerçekten de çok doğru…İnsan sıkıştıkça daha çok işi aynı anda halledebiliyor.Misal ben, evde oturuyorken geç kalkıyordum ,bir acelem yok diye  ağır ağır hareket ediyordum, bir temizlik yapayım diyordum, yapıp, yoruluyordum, dinleneyim diyordum.Sonra bir de yemek yapayım dediğimde akşam oluyordu.Günü boş işlerle geçirmiş oluyordum.(niye boş iş diyorum: çünkü ev işi her gün de yapsan bitmiyor, ve hiç bi kârın yok, uğraşıp duruyosun iki gün sonra yine aynı)Oysa başka bir meşgalen daha olsa ( bi kurs, okul yada iş gibi) zamanını daha iyi değerlendiriyorsun.Daha programlı oluyorsun.Gerçi programlı olmanın faturası da bazen ağır olabiliyor.Pazar sabahı erken kalkıp çamaşır yıkayıp asmak,tek tatil gününü  temizlikle geçirmek  gibi 😦

       Ama yine de Allah bir şekilde yardım ediyor.Normalde temizlikten sonra yoruluyordum, şimdi ise  yaptıktan sonra dışarı  çıkacağımı düşünerek motive oluyorum.:) ve daha kısa sürüyor.

        Aslında bu sıkışınca daha çok iş yapma olayına en güzel örnek kankim Hülya’dır:)) Kendisi üniversite 1. sınıfta evli bir bayanın vazifelerini yerine getirmiş, 2. sınıfta anne olmanın sorumluluğunu üstlenmiş , 3. sınıfta da aynı şekilde devam etmiş, 4. sınıfta üstüne bir de öğretmen olmuş ve bunların hepsini aynı anda yapmış müstesna bir insandır 🙂 eee yani insanın böyle bir kankisi olunca tabi ister istemez huyundan  bulaşıyor.:)

Bir Cevap Yazın

