PAZAR KOMBİNİ

     Pazar kombini diye bir bölüm açıp her pazar giydiğim kıyafetleri yayınlamaya karar verdim.”Neden pazar?” diye soracak olursanız,  cevabım: “Tek tatil günüm pazar + diğer günler ne bulursam  giyip çıktığım için fotoğraf çekmeye ne vaktim ne de hevesim oluyor.Her evden çıkışımda  aceleyle çıkıyorum ya, her yere koşarak gidiyorum.

Neyse arkadaşlar ben en iyisi uzatmadan ilk pazar  kombinimi paylaşayım:)

 
 
ŞAL: İPEKEVİ
TUNİK: ATMOSPHERE
PANTOLON: MANGO
ÇANTA: CHARLES&KEITH
AYAKKABI:NEW LOOK
Bir Cevap Yazın

