Aslimuuu’s New Ciciler

Merhabalar Herkes!

         Normalde bu ve benzeri renkler( sarı ve golden ton)da şal kullanmayan biri olan  ben birgün lacivert şal ararken resimde gördüğünüz şalı gördüm ve bayıldım, üstüne üstlük Armine’de indirimde olunca kaçırmadan  alayım dedim.Gerçekten de giydiğin kıyafeti daha bir ağırlaştırıp, şıklaştırıyormuş bu renkler…Daha önceden çok dikkat çekiyormuş gibi geldiğinden kullanmıyordum, ama artık tuttum:) Çok sade bir kıyafet bile giyseniz şal sizi şık  gösteriyor.Yalnız tek dezavantajı bakımsız (ufak da olsa bir makyaj istiyor) bir yüzü hiççççç  kaldırmıyor.Daha çok çirkin oluyorum gibi geliyor.Yada bunlar benim kuruntularım da olabilir.

       Sizce durum nasıl?

IMG_4193

ŞAL: Armine

GÖMLEK: Mötivi

JEAN: Zara

TUNİK: Mango

ÇANTA: Guess

AYAKKABI: New Look

Bir Cevap Yazın

