Pikeler in Yorganlar out!

Havalar ısındı malumunuz, artık yorganları kaldırıp pikeleri, halıları kaldırıp kilimleri, kışlıkları kaldırıp yazlıkları çıkarmanın vakti çoktan geldi!
Ben de günlük güzel bir pike takımı alayım diye bakınırken Karaca Home’un pike takımlarını gördüm ve aşk yaşadım resmen.Zaten ferah nevresimlere zaafım olduğu bir gerçek.Ama gerçekten çok tatlı renkleri ve desenleri var.Görünce bayılacaksınız:)
Karaca Home ilk çıktığında; “Karaca ne anlar ev tekstilinden, gitsin o tabak çanak yapsın!” diyen ben, 2013 yaz koleksiyonunu görünce kendimden utandım :)Helal olsun Karaca’ya! Bizim de bir yerli English Home’umuz olsun artık ya!

cache_500_1__i_6675942_ISX 32404_292032040908547_400126711_n

304477_287776978000720_1476833627_n

522351_280184982093253_3704603_n

544111_354589567986127_862430911_n

525729_364979136947170_677891922_n

574759_338386389606445_1889579896_n

540827_280176822094069_1534955818_n

166014_370139523097798_1360599835_n

923561_364979780280439_1707460576_n

969296_367662473345503_105581753_n

944683_359838814127869_521929159_n

21318_367662960012121_1113540692_n

59627_357289751049442_1448176508_n

61757_327497767361974_727927337_n

pietrosuyesilidetay

14074_354636734648077_743401845_n

0012717_

YEILLI~1

157005_343947645716986_486204032_n

Reklamlar

Mutluluğun Resmini Yapmışlarrrrr!

Mutluluğun resmini yapabilir misin derler ya? İşte Dianne Dengel yapmış.Kendisi 1 ocak 1939 doğumlu Amerikalı bir ressam.Resimlerinde çizdiği insanlar genelde yoksul,yaşlı ve mutlu.Çizdiği çocuk resimlerinde  mutluluğu, yaşlı olanlarda ise  huzuru çok rahat görebiliyorsunuz.İşte ressamın eserlerinden bazıları:

 

 

 

 

BU BENİM EN SEVDİĞİM:)) Daha fazlası için http://www.diannedengel.com/ ‘ a bakabilirsiniz.

UyKu BaLdAn TaTlıDıR!

     

       Uyku insanın hayatındaki en güzel aktivitelerden biri bence.Üstelik ayırt edilmeksizin herkese verilmiş bir nimet.Kafamızı yastığımıza koyduğumuz an bulduğumuz huzuru başka nerde bulabiliriz ki?Uykuda hem bedenimiz dinlenir, hemde zihnimiz her an birşeyler düşünmeye bir süre ara vermiş olur, ve böylece her yeni güne şarj olmuş olarak başlarız.Tabii, bazen uykumuz bize yeterli gelmeyebilir, o gün daha sinirli ve mutsuz olabiliriz.Uykumuzu güzel aldığımız günler ise daha enerjik ve verimli geçer.En tatlı uyku ise ertesi gün istediğiniz saate uyanabileceğiniz ve hiçbir işimizin, endişenizin olmadığı uykudur.

        Uyku,hayatımızda o kadar önemli olmalı ki, uyku pozisyonlarına göre kişilik analizi bile yapmışlar.Gelin birlikte bakalım:

        Ben genelde 4 numarayım,bazen 8, bazen de 7 yim.Sanırım, insanın o gün ki ruh haline göre uyku pozisyonu da değişiyor.

       Siz hangisisiniz?

1- Aklı havada
2- Hayalperest
3- Umutları her zaman olan
4- Hayata sıkı sıkı sarılan
5- Kendini yalnız hisseden ve kafasına her şeyi takan
6- Sevilmeye doyamayan
7- Sevgisiz,huzursuz
8- Bugün çok mutlu
9- Kendini yalnız hisseden ve umutsuz
10- Rahatına çok düşkün

EKMEKSEVER BEN

        Küçükken fırından yeni çıkmış ekmeğin kokusuyla büyüdüğüm  için mi, yoksa gerçekten ağız tadıma uyduğu için midir yada babam fırıncı olduğundan genetik olarak mı sevmişim bilemiyorum ama niyeyse beyaz ekmeğe bayılıyorum.:) Esmer yada kepek değil…Sıcacıkkk yumuşacıkkk yürekli ,dışı da kıtır ekmek:)) Pazar sabahları kahvaltıyı güzelleştiren en önemli şey:)

Siz de benim gibi beyaz ekmek sever misiniz? 🙂

Allah’ımmm Sofralara Bakınnnn!

Nişanlanmadan önce  yemek tarifleri araştırdığım dönemde keşfettim www.portakalagaci.com  ‘u.Yani 2 yıldan fazladır biliyorum bu siteyi.Sitenin sahibi olan Hatice Hanıma hayranlığımı buradan dile getirmek istiyorum.Bir insan bu kadar güzel yemekler hazırlayıp da üstüne bu kadar güzel sofra kurup, üstüne şahane bir fotoğraf çekip, altını da da günün hikayesiyle bu kadar mı güzel doldurabilir, takdir ediyorum kendisini.

Hazırladığı kahvaltı sofraları bile mükemmmel.Kahvaltı sofraları bile diyorum, çünkü insan (hafta içi özellikle ) bu kadar çeşit koyup, bu kadar sunuma dikkat ederek sofra hazırlamıyor ki (ben dahil).Tabakları koyup, yiyoruz çabucak ve uykuluyuz zaten kim uğraşır sofrayla ,düzenle, sunumla…Hatta çoğu zaman kahvaltı bile hazırlayamıyoruz işe geç kalmamak için.Hatice nasıl güzel kahvaltı sofraları hazırlıyor,nasıl güzel örtüleri, peçetelerinin herbiri bile ayrı bir  orjinal,kahvaltı  takımları çok şık, kısacası  herşeyi çok şeker.Zevkli bir hanımendi kendisi.Eşi çok şanslı bir insan olmalı.Çünkü her öğün böyle sofralarda yemek yemek insanın ömrünü uzatır valla 🙂 Özellikle  de böyle bir kahvaltıyla işe gitmek..Ohhhh düşüncesi bile insana mutluluk veriyor.Bigün de biri bana hazırlasa ya, pek şahane olur 🙂